söndag 20 mars 2016

Känner faktiskt ett sug!


Saknar faktiskt bloggvärden och er mina bloggvänner, det känns tomt!

På ett sätt är det otroligt hur snabbt rutiner i livet ändras. Från att skriva i bloggen varit en självklarhet till att knappt öppna upp en enda blogg.

Bloggandet har tidigare varit ett sätt för mig att skriva av mig lite av det som händer, dela med mig av min vardag och kanske inspirera någon som kikar in samt ta del av och inspireras av er andra. Så nu tänker jag ta ett nytt tag. Få se om jag kan lyckas blåsa liv i Smått & Gott igen.

Bjuder på en bild från min senaste resa som gick till Edinburgh. En stad som bjöd på så mycket! Förutom utsikten från slottet så fanns det gott om god öl och whisky. Köpte med mig lite kashmir som kommer värma mig många år framöver.

Så välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar